Selam kızlar Haziran 1 yada 2 doğumum olacak nasipse. Yavaş yavaş son eksiklerimi tamamlayıp çantamı hazırlamayı düşünüyorum. Yenidoğan şampuan losyon pişik kremi göğüs kremi ürünlerinden tavsiyeleriniz nelerdir ? Alışveriş yapan arkadaşlarımdan Avm gibi yerlerden mağazadan almak mı yoksa Trendyol gibi alışveriş sitelerinden almak mı sizce daha mantıklı önerilerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim 😊