Busbidik60 Kzlar bugun kasikalrmda agri vardi dus aldm iyi geldi ama simdide sol bacagim agriyo ve hafif yine kasikalrmda kanmda agri var dogum belirtisi olabilirmi acaba ama nisan felan gelmedi daha 39 haftaligim suanda ne yapim sizce
AysenurDogruol Busbidik60 sancının sıklaşmasını bekle doğum sancısı ise sıklaşır normal kasılma ise anlık olur devamı gelmez
Busbidik60 Dun geceden beri ayni aslnda cok sk degil ama vajinamin kenarlari felanda aciyo boyle degisik bisey cozemedm pazartesi kontrolum var zaten de insan tedrgin oluyo yinede
Yagmurgebis Busbidik60 vajinada aşırı dolgunlukta var dimi benimde öyle ya pazartesiyi beklicem artık her sancıda gidiyorum hep yalancı çıkıyo