Deletedmom727271 bende de su fazlalılığı var şekerli meyvelerden, tatlılardan hamur işlerinden uzak durman gerek yersende çok az.
Deletedmom727271 eliffandrrc doğumda bir sıkıntı olmaz ama su sınırını aşarsanız erken doğum olur. o yüzden diyet uygulaması yapmalısınız. yaparsanız suyunuz dengelenir. Ben 33 haftalığım canım
Deletedmom727271 eliffandrrc evet canım şekerim yok. bazen genetik bir durum da olabiliyor. tatlılardan şekerli içeceklerden de kaynaklı oluyor. Ben normal de çok tatlı severim. çok da yerim. bir ara covid olunca çok fazla portakal elma tükettim ondan sonra suyum fazlalaşmış. şimdi dikkat ediyorum