Aysenuree Bacaklarım çok çatladı 34 haftalık oldum çatlaklar kırmızıyken kullanıp memnun kaldığınız bir ürün oldu mu acaba
MerveeD Aysenuree Kantaron yagı birebir. 35 haftalığım ve hc catlagım yok çok şükür doktorumda en dogru olanı yapıyorsun dedi cok faydasını görüyorum valla
Mercimek2 Aysenuree ben hiç yağ kullanmadım ama pişmanım 38 haftaligim karnımın alt bölgesi tamamen kırmızı çatlaklarla dolu😔
Yrlmz5050 Aysenuree bende de kırmızı çatlaklar var neler denediysem geçmedi badem yağı ve limonun karıştırılıp sürülmesini tavsiye ettiler onu deneyeceğim.
HilalSvrn MerveeD bende hep kantoron kullandım 37ye kadar cok iyiymdim hiç çatlamam yoktu ta ki bebiş 3.300olana kadar karnım catlamaya başladı cok üzüldüm 😞