Zerooomm kızım 2 aylık benim de hep sağ göğsümde aynısı oluyor canım. Bunun sebebini sağım yapınca anladım. Sağ göğsüm sola göre daha çok süt üretiyor. Bu sütü en az 4 saatte bir tam boşaltamazsa bebek bu şekilde taşlaşma oluyor. Benim kızım meme keyifçisi olduğu için iki emip memede uyuyordu bu yüzden göğsümden süt boşalamadığı için taşlaşıyordu. Tavsiyem her emzirme sonrası sağım yap. Hem bu ağrıdan kurtulursun hem de göğüslerin tamamen boşaldığı için beyne daha çok süt üretmeliyim mesajını verir ve sütünü arttırırsın. Ben çareyi sağmakta buldum canım.