Kızlar bugün çok moralim bozuldu yarın kontrolüm var her ihtimale karşı bi kontrol edip kendimi temizleyeyim dedim çatı muayenesi olur belki diye 37+5 haftalığım, aynadan baktım ve özel bölgem daha da kararmış yani bu durum geçici mi böyle mi kalacakkkk😔😭