Cagla15 Ben ilk başlarda prima diyordum ama fiyatlar baya uçuk geldi şuanda daha 3aylığım ama şimdiden bikaç paket almak istiyorum kullanımda memnun kaldığınız bez markasını paylaşır mısınız?
Senayyalcin Cagla15 11 aydır sleepy kullanıyorum hiç pişik olmadı tabi her bebekte farklı sonuçlar gösterebilir ama ben memnunun fiyat konusunda haklısınız banada aşırı geliyor