Limonsuu bende 38+4 oldum ama ses Seda çıkmıyor benimkinden,garibim dünyanın halini hissetti de gelmek istemiyor herhalde 🥰şaka bi yana doktor bana normal olabilirsin o yüzden sancının gelmesini bekleyeceğiz dedi,bekliyorum bakalım beyfendi ne zaman gelmek isterse artık ☺️💙