Kızlar bende sırf bu yüzden geldim ilk gebeliğimde bıraktım içmedim tiksindim bir anda son doğuma giderken içmiştim hatta stresten ama içmemiştim bu gebeliğimde ilk günler bıraktım şuan 10 haftalığız 2 haftadır bildiğiniz zararlı ne varsa aşeriyorum sigaraya doymuyorum içtikçe içmek istiyorum. Bırakamıyorum ilk 3 hafta bıraktım sonra 2 haftadır içmezsem ölecek gibi oldum neden böyle oldu bilmiyorum eşimde durumdan rahatsız yapma diyor ama ben dayanamıyorum ölecek gibi oluyorum bunda neden böyle oldu anlamıyorum.