Selam kızlar 37 haftalık gebeyim ultrasona göre 38 ama bebek seni çok yukarıda nefes alamıyorum mide yanmalarım çok fazla sizin bebişler ne zaman aşağı indi bu arada oglusum olucak oğlan 40 ını doldurur dediler ama pek inanmıyorum ben 41 haftalık doğmuşum 😁 Yani kısacası artık doğurmak istiyorum bünyem kaldıramıyor çok agirlastim varmi tavsiye