Yigitelif
Tüp bebekte normal gebelk sayılıyor bi süre sonra .. eğer rahımde, plesentada,bebekte skntı yoksa herşey normalse normal doğum oluyo bende normal doğm istiyorm şuan daha erken ama doktorm risk teşkl etmez şuan iyi gdiyorz dedi 21.oldm umarm normal olur skntısız sağlıklıca.