Benimde evde kedim var üstelik tüy de döker yani insan da döküyor tüylerini, bu konuda hassas biriym biri bana gelse öyle dese tavır alırım hatta sertte çıkarım o evde kedinin oldugunu bilmiyor musunuz? kedilerden zarar gelmez hele insanlara hastalığı hiç bulaşmaz ha tüy yutar başka bişi olur bakımsız olur tabi aşı gerekli ama zararı olmaz gene de.