Naz12- bende 6 ay visenne kullandım temmuzda bıraktım. Ozamandan beri deniyoruz. Kist engeller dedi doktor. Banada tüp bebek dedi. Bikaç ay daha denemek istedik. Ben omega 3 d vitamini folik asit bide yumurta arttırıcı bı ılac verdı doktorum onu kullanıyorum. Bide merhem ana otu aldım suyunu içiyoruz hergün eşimle. Mfk karısım kullanıyoruz bide. Bu ay yumurtlamadan sonra hergün kasık agrım oldu sebebını anlmadım. Hasta olunca doktora gidicem tekrar.