Umut3 Merhaba kizlar ben yeni 13. haftaya girdim cok kafama takiyorum daha doktor randevüme var acaba iyimi kalbi vln atiyordur demi diye hep düsünüp duruyorum .. bide 13 haftada karniniz sert mi ve elinizi koyunca bi sertlik vln hisediyomusunuz bende öyle bisey yok .. ıyımı hersey yolundami büyüyormu acaba dıye cok endıselenıyorum
Edabykl Umut3 ben 16.haftaya giricem bir gun sonra hala dedigin gibi hissediyorum yani acaba iyimi kalbi atiyomu ayda bir kontrole gidiyorum uzun geliyo ama bence iyi dusunelim iyi olsun suan onu hissedemedigimiz icin bu sekilde düşünüyoruz yoksa bence gayet iyidir 🌸
uykularharamoldu Umut3 canım senin haftalarında ben de öyleydim. Sürekli ya bişey olmuşsa diye düşünüyordum. 24. Haftadan sonra karnım çıkmaya başladı ve hareketlerini hissetmeye başladım. Hissetmeye başladıktan sonra daha da rahatladım. Geçecek bu günler.
Aydnalp33 Unutma ki , hissettiğin şeyleri bebeğin de hissediyor. Kendini sıkma umutsuzluğa strese düşürme. Allah’a dua et. Kendini iyi edecek motive edecek mutlu edecek bişeyler yapmayı denemelisin.🤍🙏🏻Herşey gönlünce olsun kuzucuğunla inşallah.