Ben de burası yüzünden çok tırsıyorum 15 16 ve 18de kız dedi ama 21de ayrıntılıyı bekliyorum. 18de biraz ısrarcı sordum hatta doktora kesin demi ona göre alışveriş yapıcam diye o da kendisinin 2 kızı var, oğlan olursa bana verirsin dedi güldü 😂 ayrınt7lı için gün sayıyorum artık😂 ama toplumsal cinsiyet hurafelerim kızdan yana ilerliyo 🥰😂