Demir123 Kızlar 6.haftada bel agrısı yasayan var mı?Ben bebek büyüyünce olması normal sanıyorum ama benim 2gündür çok agrıyo sizde var mı?
Haticemustafa Demir123 ilk haftalardada agrilae oluyor sonradanda cogaliyor ben hamileligimi ogrendigim haftadan beli agriyor bu aralar malum zaman daraldi dahada cogaldi
Melikezturk Demir123 olur canım bende daha yeniyim bende de oluyor ben daha 24 günlük hamileyim bende bile oluyor
Demir123 Melikezturk canım kese görününce beta değerine bakmıyorlar en son kan verdiğimde 5900 dü 4haftalıktı o zaman
Melikezturk Demir123 bende kan verdim 5207 çıktı 15 günlük dedi daha bana 10 gün sonra gel gene dedi bana