Edavebebek Bugün doktor Hpv Li de olsan aktif siğilin yoksa normal doğum yapabilirsin dedi.Bunu duyduğuma çok sevindim çünkü sezaryendense normal doğum daha iyi olur var mı bu şekilde doğum yapan
Maya26 Edavebebek bende idrar yolu enfeksiyonu var daha oncede mantar olmuştum çocuğa bulaşır diye çok korkuyordum böyleyse gerçekten içim rahatladı