mucizegebelik6 inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız unutmazsanız yazın buraya :) benim de ikiz gebelik, sezeryan olacak büyük ihtimal haftaya. Arkadaşımın refakatçilerden de eşinden de covid testi istenmemiş sadece kendisine yapmışlar. Eşler eğer doğuma girecekse o zaman test istiyorlarmış. Şimdiden hayırlı olsun kolay ve rahat bir doğum olsun inşallah 🙏🏻☺️