Kızlar merhaba,ikili test yaptıracaklar için on on beş gün önce yaşadığım bir olayı anlatmak istedim ve kimsenin bu testin sonucuna göre üzülmesini istemedim.on beş gün önce 12+5 hamilelik haftamda ikili test yaptırdım ve sonuçlar çok yüksek riskli çıktı,çok ağladım ve üzüldüm birkaç gün düşündükten sonra fetal DNA testi yaptırdık ve on gün içim içimi yedi,ağlamaktan helak oldum resmen ama temiz çıktı,size tavsiyem şu,ikili test insanı strese sokmaktan başka bir işe yaramıyor,özellikle benim gibi pimpirikli iseniz ya bu testi hiç yaptırmayın ya da direk fetal DNA yaptırın ama maliyeti biraz fazla haberiniz olsun üçüncü önerim de şu sadece ultrasonda baktırabilirsiniz ikili test haftasında çünkü kan sonuçları da çok yanıltıcı olabiliyor,umarım birilerine yardımcı olabilmişimdir