Ben yaşadım boş gebelik kan değeri yükseliyor kızlar normal bi şekilde yani bende öyle oldu. Kese büyüdü ama içi boştu malesef 10. haftaya kadar bekledik ama en son kürtaj olmuştum. Bide benim kahverengi lekelenmelerim olmuştu progestan kullandım bi ara durdu sonra yine başlamıştı. Umarım yaşamazsınız,aklınıza kötü örnekler yerine etrafınızdaki olumlu gebelikleri düşünün🙏 Hakkınınzda hayırlısı olsun🙏😍