Ecemselmaarslan Kızlar 24 haftalık olduk bugün çok şükür ama yatınca falan karnımın alt tarafı kesik kesik gibi oluyor acıyor kasılma olsa bu şekilde olmaz galiba bebekte oraya çok baskı yapıyor sürekli vuruyor böyle bir durum yaşayan var mı