Bayancorek Sudekavass Genel de son zamanlarda çıkıyor diyorlar ondandır belki. Benimde 19+2 ama hala tık yok. Bulantım ve iştahsızlığım olmamasına rağmen kilo da almadım. 🙈
Edabykl Sudekavass valla bende 16 haftaligim hamile kaldigimda karnim dümdüzdu suan buyudu yani bakan hamile olduğumu anliyor 😂 herkes ayni degil bazilarin erken buyur bazilarin gec buyur benim erken basladi 🙈😂
fatmakoken1_ Sudekavass benimde yoktu kuzum 22 hafta oldum 20 den sonra çıkmaya başladı yavaş yavaş büyüyor bebek sağlıklı olsun gerisi önemli değil bence
Ball1903 20.haftada bir anda 2 kilo alıp karnim büyüdü hic belli olmuyor ne zaman bebegin kilo alıp bi anda büyüyeceği
alonee Sudekavass 20 deyim. Azıcık bişey var benimde bi iniyor bi şişiyor. Kilomda yok anlamadım niye belli olmuyor 😂
Dilek1001 https://imgyukle.com/i/RCVXa0 https://imgyukle.com/i/RCVYMe Bende 17 haftaligim bunlar 10 15 gün önce çekindim şimdi biraz daha belli etti kendini prenses
Merveofs Daha erken canım tam belirginleşmesi için benim 15te falan çok çok hafifti, 18-19 biraz daha gösterdi şimdi artık belli oluyor
Nazli_1169 3 ayığım 11 kilo verdim 62 kiloya düştüm mide bulantısından yiyemedim 1.60 boy karnım bazen 6 aylık gibi oluyor karnım büyük bazen diom ben ne …. Yicrm ilerleyen zamanda
Deletedmom622772 Sudekavass suan erken bencede :) bence cok iyi bir sey 5-5.5 aylıkken kimse asla anlamıyordu dar kıyafetlerle bile bebisin kilosuda haftasına göre iyiydi herkes bu nasıl hamilelikkk diyodu simdi göbüsümle göz kırpıyoruz simdi 6’ya yaklastım 2 haftada cıktı diyebilirim 😂
minikmucizemmmmmmm Sudekavass canım iç karnın geniştir senin bende 17+4 um ama maşallahımiz var bizim kızımızla 🤰👼🏻