Deletedmom727271 yani bende dönüyorum evet ondn tedirginim korkuyorum birşey olursa diye bakın nette yazan yazıya (Araştırmacılara göre, sırt üstü ya da sağ tarafa yatmak, bacaklardaki ana damarlardan kalbe olan kan akışını azaltıyor ve bu da anne karnındaki bebeği etkiliyor. Hamilelik döneminde en ideal uyku pozisyonu, sol tarafa yatmak!)