Eceninannesi1 İkili testte yapılan T HCG adlı testte cinsiyet belirlendiği hakkında duyum aldım. 0.50 altında olunca kan değeri erkek, 0.50 üstü çıkınca kız oluyormuş. Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim hamiş annelerim