ecenaz891 Amin inşallah hayırlısı olsun tabiki. Aslında iki doktora giyorum özelde gittiğim doktorumun makinesi çok daha iyi o ikinci kese ile ilgili hiç bişey söylemedi tek bebek şeklinde ilerliyorduk. Devlette de bir doktora gidiyorum 1 hafta önce boş kese dedi (aynı gün özeldeki doktorum hayır işte bebeğin yolk kesesi diyerek bebeği de göatermişti) sonraki hafta boş olan kesede bebeği gördü kalp atışını duydu ve 2. Kese oluşuyor ikiz olabilirsin dedi. Sonra Özele gittiğimi söyledim ve o doktorumun hiç böyle birşey söylemediğini belirttim sonra bebek olmaya da bilir kan birikmesi de olabilir dedi. Aynı gün tekrar özele gittim anlattım durumu bende gördüm ama bebek olarak düşünmedim tam bebek tutunma zamanlarında çok bulantım kusmam başdönmem olmuştu o dönemde rahimde bir kanama olmuş ve orda birikmiş ben öyle algıladım dedi. Sonrada eğer ikizse 15 gün sonra kontrolde göreceğiz dedi. O kadar merakla bekliyoruz ki duygular çok karışık. Korku merak panik endişe. Rabbim neylerse güzel eyler bekliyoruz.