Ftmbyrktar_1990 39.hafta oturmak kalkmak artık herşey o kadar zor geliyo ki 2. Gebeliğim şükürler olsun ki kızım uslu bi çocuk üzmez beni ama nefes almak bile zor geliyo artık 😔😔