Lapatya5493 [silindi] ilk üç ay doktor önermiyor ama bünye meselesi bende 10 haftalığım ama tutamıyorum çok bulantım oluyor
Rmysa0308 [silindi] ilk 3 ay ve son 3 ay onerilmiyor ilk 3 ay organ gelişimi oluyor bebekte .bende 2 aylığım tutmuyorum
Niyetim Canım dini olarak hamileyken sorumlu değiliz daha sonra tutacağız nasipse. Doktora gittim bugün oruç tutma dedi tutmuyorum zaten dedim bebegin bizim saglıgımıza ihtiyacı var 12 hastayım
zeynebbmerve Rmysa0308 ben de ilk gün denedim çok zorlandım doktor da tutmamı önermedi kanım çok düşük. 7 haftalığız.