Bugün sabah devlet hastanesine gittim Erol sarı diye bi doktor girişte en son ne zaman geldin diye sordu hatırlamadığımı söyledim sert bir şekilde bi kaç defa aynı soruyu sordu ultrasonda bakmak için uzandım oflayıp puflayınca yüzüne baktım bi sorun var diye öyle bir tepki verdi ki yüzüme neden bakıyorsun başka tarafa bak ama çok sert bi şekilde birşey söylememe izin vermeden bağırdı yüzüme yaklaşıp sana böyle baksam rahatsız olmaz mısın dedi kusura bakmayın dedim doktorlara olan saygımdan sustum çıktım ama ne kadar çok ağladım bi kadına hele hamile bi kadınla böyle konuşulmaz Rabbim doktorun bile iyisiyle karşılaştırsın.