Yesilim23 ben de ilk doğumda o dantellilerden aldım ama keşke almasaydim çok saçma geldi sonradan 😂. Şimdi işe iki tane penye takım aldım biri düğmeli uzun kollu diğeri yine emzirmeye uygun kısa kollu. Bir tek üstüne sabahlık alıcam ama bir türlü bulamadım. Bence sürekli giyilebilir birşey olması daha mantıklı olur