Aranıza yeni katıldım nolur aydinlatn beni de kızlar 21 mart son adet tarihim 24 günde bir oluyrm dün hamile oldgumu öğrendim çok silik çizgiyle dün akşam kan verdim 18.11 bugün sabah kadin doğuma gittim tekrar beta istedi dün akşam saat 10 buçuk da kan vermstm 18.11 çıktı bugün sabah 9 buçuk da kan verdim 24 ckti sizce yükselir mi moralim çok bozuk 2 düşük 1 kimyasalm var değerlerim yukselirmi