aycabelgin0 Kızlar adetime 10 gün kala hep göğüs ağrım olur yani adet olacaksam ve adetime 10 gün var o ağrı geldi bu ayda olmadı üzülmedim ama 😂
csdalgacsd Gebelik belirtisi de oluyormuş hemen olumsuz düşünmeyelim 🤪aynı durumdayız benimde tam 10 gün var göğüs ağrım var şuan 😃
Dilish Benim de adet öncesi sancılarım olurdu. 2 hafta erken gelmişdi sancım dedim adet sancılarım gelmiş artık. Ama hamileymişim. Hakkınızda hayırlısı inşallah.