40 haftalığı doldurduk bebişimin gelmeye hiç niyeti yok kanalda değil sancı desen yok haftaya suni sancı deneyeceğiz sanırım ama mantıksız mı bilmiyorum suni sancıyla bi yere kadar açılıp sonra epudral mi istesem diye düşünüyorum tecrübesi olan ya da aynı durumu yaşayan var mı🐣