Arkadaşlar merhaba, 39+6 hamileyim. Hala daha bekliyoruz beyefendiyi 😅 doktorum çatı muayenesinde ön kemiğimin basık olduğunu arka kemiklerin ise doğuma uygun olduğunu söyledi. Bebeğim de gün geçtikçe kilo alıyor en son 3560 gr oldu ve doktorum bu şekilde gelmemeye devam ederse omuz takılması olabileceğini ve normal doğum şansımın azaldığını söyledi 😔 aynı durumlarda olup normal doğum yapan var mı, bir de hiç açılma olmadan suni sancı verilerek doğum başlatılabilir mi yoksa 1 2 cm açıklık olması gerekiyor mu? Rahimde yumuşama var ancak hiç açılmam da yok ne yazık ki.