ozgesel1seyler Merhaba ben henuz 11 haftalik bir findik tasiyorum. Kuzenim dogum yapali 2 ay oldu gecen gun konusurken ben yaptirmadim dedi. Daha dogrusu 3 gun boyunca kahvaltidan once kahvaltidan sonra evde parmaktan kan alan cihazla surekli olcum yapmis ve 3. gunun sonunda doktoruna gondermis degerleri ve seker cikmamis. Bana icsem bosuna icmis olacaktim sende yaptirma boyle yap dedi acikcasi kafam karisti. Bu konuda bilgi sahibi olan paylasirsa cok sevinirim...
Aybebek ozgesel1seyler canım bende birsürü şey okudum ama inan abartılacak bisey yok bildiğin gazoz veriyor sana biraz şekerli iciyorsun kan veriyosun bu kadar zararlı olsa doktorun onerirmikulak asma o yaptırmadı diye sen de yaptirmamazlik etme bence
Fulyax Bende yurtdışindayim (hollanda) ve yaptirdim 3 gün önce yaptir yada yaptirma diye bir şans yok bizim mecbur yaptirdim ve sonuc iyi😳 şurup iciyorsun icmeden önce hem koldan 3 tüp hemde parmaktan kan aldilar benden sonra içip 2 saat bekledim ve yine parmağından kan aldılar ve birşey cıkmadı allaha şükür 🙏🏼 bi sakıncası yok önlem amaçlı yaptırması gerektiğini düşünüyorum.