Kuzularım dün akşam soğan kürü yaptım. Adetim pazartesi bitti. Yatmadan önce bir bardak içtim bugün bütün gün böyle saatte 1 kasığıma ağrı girdi. Ağrı mı desem yanma mı desem anlamadım. Ama rahatsız edici bişey. Normal mi bu ilk günden hemen? Enfeksiyon felan söktürdüğü için mi bu ağrı sizce başına gelen var mı?