Bebekgibi 11+4 haftalığım hiç bulantım olmadı yorgunlukta yok gün içinde aktifim aşerme falanda olmuyor henüz kiloda almadım 50 kg hamile kaldım hala 50 kg yim benim gibi olan var mı ?
Bahar1508 Bebekgibi 16 dan sonra kilo alımı başlar yavaş yavaş daha iyi bulantı olmaması bulantı cok kötü herkesin hamileliği farklı ben cok kustum teyzemle aynanda hamileydik o hic kusmadı
Ceycey22 Bebekgibi bende sizin gibiyim 12+2 yim şu an ama 2 kilo almışım 😅 nedenini asla anlamıyorum ama normale göre daha dikkatli ve sağlıklı besleniyorum 🤷🏻♀️
Satiyeak Bebekgibi 8+6yim prilam dr kullaniyorum ama cokta fayda etmiyor.kusma derecesinde degil ama yemek yedirmiyor cok. Üsengectim daha da usengec oldum😂bi an once mide bulandim gecsede yemem gereken besinleri yesem
Okyanuss06 Bebekgibi Benim midem de hiç bulanmadı hiç aşermedim 🧿 Sadece 12.haftaya kadar iştahım kesilmişti.Şuan 33.haftadayım.Bünyeye göre değişiyor gerçekten.
Bahar1508 Seherdogan47 yok tam tersi benim erkek onu kız ben doğum yapalı 18 gün oldu onunda 2 ayı var daha Ama kusmamak daha iyi boşver daha güzel ben 6 kilo vermiştim bu sefer de ya bebeğime bir şey olursa diyor insan
Bebekgibi Cansugamze_ cansu senin ikinci gebeliğinmiş beni aydınlatır mısın cinsiyetle mi ilişkili bu durum😁
Seherdogan47 Bebekgibi erkek bebeklerde mide bulantısı az olurmus. Sabah bulantısı olmazmış. Kız bebekler de çok bulanırmış bende onu soruyorum doğrumu diye 😀 bende aydınlanmak istiyorm aslında bu doğrumu diye
Poyras Bebekgibi alakası yok ben günde 3 defa kusuyorum erkek benimki ve 5.haftadan beri bulantım var 17 oldum
Cansugamze_ Bebekgibi canım valla ilk bebeğimde ölüyodum nerdyse doğuma kadar dewam etti bulantı kusma bebişim erkek bunda sıfır bulantı sadece mide yanmam oluyo buda erkek yani cinsiyetle alakalı bi durum değilmiş 😂😂😂😂😂😂😂
Bebekgibi Ceycey22 bence kilo almak çok normal kese oluşuyor içinde sıvısı oluyor rahim büyüyor bebek küçükte olsa oluşuyor
FatmaNur_27 Bebekgibi 22 haftadan sonra almaya başladım bende bulantın olmaması da bünyeden bünyeye değişiyor olmaması daha iyi emin ol 😊