Asdas123 29 saat sancı çektim ben ama doktorum hiç bir şekilde sezeryan kelimesini bile açmadı çocuğun sağlığında bir problem yoksa sonuna kadar gidiyor. Hatta hastane bana yatış vermişti doktorum eve gitsin dedi evde çektim sancıyı. Duşa girdim, pilates topuyla hareketler yaptım doğumum da çok hızlı bir şekilde oldu çok şükür 🙏🥰