92-anne ilk gebeliğimde hiç ama hiç iştahim yoktu hiç birşey yiyemiyordum su dahi icemiyordum eşim okadar yalvarsa da ağzımı acmiyordum çok kötüydüm ayakta duramaz hale geldim ayağa kalkınca bayılıyordum neredeyse bir ay serum takviyesi aldım vitamin ilaçlar falan aldım 4 buçuk aylıkken geçti çok şükür oğlum sağlığı kilosu yerinde doğdu şuan 9+1 haftalığım iştahsızlik çok var yemek programlari izliyorum Instagram’da da yemek sayfalarına baakiyorum illaki birşey çekiyor canım yapabiliyorsun yapıyorum yapamazsan eltilerimden arkadaşımdan rica ediyorum yapiyorlar bazende dışarıdan söylüyorum ama yediğim yemekte sadece ev yemeği dolma vs gibi şey bu gebeliğimde yiyebiliyorum yemek sonrası aşırı bulandı şişkinlik oluyor olsun enazindan yiyebiliyorum diye şükrediyorum ilkinde çok fazla aç kalmıştım. Hiç yiyemiyorsan halsizsan tansyonun düşüyorsa doktoru na danış serum takviyesi takar iyi gelir canim