Sevda-3458 İlk doğumu sezeryan olupta ikinciyi normal olan var mı? Yada yapılabiliyor mu normal doğum?
tatliiannnee Sevda-3458 benim kuzenim ilk cocugunu sezeryan oldu ıkıncı kızınıda 24 haftalık dogum yaptı ve normal dogurdu bılıor musun ilk kızı 11 aylıktı ıkıncı dogdun da olabılıor demek ki
suscarparimm Sevda-3458 Evet yapılıyor aradan 2-2,5 yıl geçmiş olması ve dikişlerinizin iyice iyileşmesi gerekir