Ebruxxxx Kizlar Necati beyden hariç şehir Hastanesi’nde başka iyi doktor oneririmisiniz gerçekten doktor doktor gezmekten sıkıldım Necati beye bit türlü randevu alamıyorum bu hastanede baksa iyi doktor varmı bildiğiniz lütfen yardım edin..
dezgi Ebruxxxx bence hastanede iyi doktor yokb😂 doğum için evet her şey mükemmel diyorlar bende oraya gideceğim ama son randevuda ağlayarak ayrıldım hastaneden. Bebegim 17 haftalik ne boyunu ölçüyorlar ne karı çevresini ne kilosunu.. Ben size şu doktora gidin diyemem ama Burçin hocaya gidiyordum sonuç hüsran. Bilinçli birisine denk gelirseniz yine yazın bende ona gideyim lütfen 😂
Buseyllzr Ebruxxxx yeliz Çolakoğlu da çok övülüyor ben randevu bulamadim ama burda giden herkes çok memnun kaldığını söylüyordu
Ormanmeyveli dezgi sami ulus bestepede handan hanim var cok ilgili. Ultrason olcumlerini çıktı olarak kagida veriyor bir deneyin isterseniz. Hastane küçük ama o kadin cok iyi geldi bana
Ebruxxxx dezgi valla gerçekten biz hamisleri böyle perişan eyliyorlar ins güzel bir doktor bulursam haber veirirn kuzum ..
Cigdem_58 dezgi haklısınız bende aynı durumda bakım basından salıyorlar ne resim ne kılo ne boy hıcı bişi solemıyorlar valla sıkıntı bız cekıyoz.
Dilek1001 Dün ece atalaya gittim 3lutarama ve cinsiyet için cinsiyeti ayrıntılı da söylüyor larmis ne kadar saçma kendilerine güveni yok bence ayrıntılima 5 hafta var illa özele gitmeye mahkum bırakıyorlar
Ebruxxxx Dilek1001 ya özele gidelim tamm ama. Durumu ona insan var olamayan insan var ozel hastane almış başını ucretde gidiyor yazık bizlere kuzum ben çok icerlendim .😔
Sezya Dilek1001 iyi bir doktora denk gelmezsen detaylıda da söylemiyorlar orda valla. O kadar kontrole gittim oraya hiç biri söylemedi 35. Haftada Necati hoca kendisi dedi direk cinsiyeti biliyorsun değil mi diye. Tedirgin ediyor aslında beni bu hastane. Herkes farklı bir şey anlatıyor
Ebruxxxx Ormanmeyveli çok sağol saten Ankara’da hastane birakmiyo dusunmuyom doğurana kadar her yeri gezece. Yinede çok teşekkür ederim ❤️
Sezya Ormanmeyveli ilk doğumu mu orda yaptım ben. Bunda da kontrole ilk oraya gittim ama eski halinden eser yok. O yüzden devam etmedim. Sürekli randevu iptali doğru düzgün ilgi yok. Hep asistanlar bakıyor bıraktım bende
Ceyo93 Gamzeates kuzenimi azarlamıştı Fatma Salih kontrolümde ve doğumda 4 4 lük doktordu Selver kübra çok güler yüzlü ilgili
Sidre1 Ben yüksel onaran hocaya gidiyorum memnunum ölçümlerini yapıyor sorduğunuz sorulara cevap veriyor.