SssenemmM magnezyum kalsiyum kullanmak lazım çaresi yok maalesef zaten az kalmış doğumdan sonra geçiyor. Parol alabilirsin arada masaj yaptır biraz hafifletiyor geçmez ama ben 20 haftadan ta doğurana kadar çektim hala arada sırada ağrıyor doğumdan sonrada magnezyum kalsiyum ilacı kullanıyorum doktorum yazmıştı. kullanmazlik yapmıştım baktım olmuyor iki üç gündür alıyorum çok iyi geldi