Elibo aslında ilaçtan başka akıntım yok, ben her gece yatmadan koyuyorum 2 tane, sabaha kadar birşey olmuyor akmıyor, ama gün içinde ayakta olduğumdan bütün ilaç akıyor dışarı nerdeyse, şuan mesela gece yaklaştı ya ilacın nereseyse hepsi aktı, şuan rahatım ama gece yine koyacam öğlen gibi başlıcak akşam 7ye kadar mahvedecek beni kaşıntısıyla… Mantar felan olsam hep olur herhalde kaşıntı diye düşünüyorum. Enfeksiyonda değil koku felanda yok çünkü..