Nurce İzmirliyiz normalde zeytinyağı çok tüketiyoruz ki evde her şey zeytinyağı ile yapılıyo kuzum günlük hayatımda beyaz ekmek tüketmem şeker vs tüketmem o açıdan gebelik kurallarında sıkıntı yaşamam diye düşünüyorum. Ama şu an kabız sonrası ishale döndü. Sancılar azaldı ama ara ara devam ediyor yarın kontrolde konuşacağım doktorumla :/