Aleynayim Hanımlar merhaba, kolestrol değeri 120-200 arasında olmalıyken benim değerim 332 ve 372 çıktı. Benim gibi olan gebeler var mı? Kolestrolü Düşürmek için ne yapmalıyım? Yemem ve yememem gereken şeyleri söylerseniz çok sevinirim…