Merhaba kızlar 14-15. Haftalarda kız diyip ayrıntılı usg de değişen oldumu..
Kız erkek fark etmez rabbim hayırlı olanı nasip etsin amin.. Bir kızım var buda oğlan olsun istedim ama herşeyin başı sağlıkli hayırlı olması gerçi iki kızda mükemmel benum için hamd olsun.. 🌺 Merak ettim öyle değişen varmı.