Slcn- Merhaba kizlar bugun detayli ultrasona girdim bebegin sol bobregin de genisleme oldugunu normal sinirin 4 olmasi gerekirken bebegin 4.2 oldugunu soyledi doktor. Takip edecegiz dedi bole bisey yasayan var mi tedirgin oldum biraz
Yigitegeninannesi Slcn- benimde aynı durumda doktor doğumdan sonra takip edileceğini şuan birsey yapılmayacağını söyledi
Yahya_ Benim oglumdada vardı genişleme doğunca sünnet ettirdik geçti çok şükür ama 1 yıl boyunca kontrol ettirdik inş sizinkide geçer Allahın izniyle
Yahya_ Slcn- aynen erkek bebeklerde daha cokmus sünnetle geçiyor demişti doktorumuz çok şükür geçti Allahin izniyle sizinde geçer inş