Normalde yapabildiğim işleri bile artık yapamadığımı fark ettim. Bir işi yaparken kirk saate yapıyorum oturuyorum dinleniyorum bir daha yapıyorum. Ve sonunda dayanılmaz bel ağrıları çekiyorum uzun süre ayakta duramıyorum 🥺
Bi tek ben mi böyleyim arkadaşlarimdan hamilelik geçirenler hiç böyle sorunlar yaşamamış