mrs_elisah Mszrn9678 ben sezaryen oldum 2 kilo gitmişti sadece. Doğuma giderken giydiğim eşofmanı giydim tekrardan.
Mrv135 Mszrn9678 giderken giydiginiz elbiseyle çıkmak istemezseniz yine o bedende bir şey alın yanınıza.Dogumunuz yazinsa elbise çok risksiz bir tercih olur.
AysunUgur Mszrn9678 geçen yaz giydiğim kıyafetlerim olmaz diye bisürü elbise aldım geniş geniş bu yaz giyerim diye, onlardan birini giymeyi düşünüyorum
Mszrn9678 Deniz2961 herkes diyor direk 10 kilo gider diye gerçekten inanmıyordum buna 😊 nasıl bir kıyafet tercih ettin peki nasıl rahat olur
Mszrn9678 AysunUgur bende senin gibiyim elbiseyle en çok rahat ettiğim için sürekli elbise aldım onlardan birimi koyucam rahat edermişim diye düşünmüştüm ama en iyisi elbise olucak sanırım normal doğum olsa sa sezaryen doğum olsa da en iyi elbise