Gebelikte kanında enfeksiyon çıkan var mı? Geçen hafta kan verdim enfeksiyon gözüktü. Öğleden önce tekrar verdim bu sefer emin oldu doktor. Öğleden sonra tekrar kan verdim o da on gün sonra çıkıyormuş. Sonrasında fakülteye sevk etti doktor riskli gebelik diye. Böyle bir şey yaşayan var mı? 6+2yim