Selam herkeze. Biz kızımla 35+2 olduk ama haftalardır vajinamda çok kötü kaşıntı çekiyorum. Vajınamın dışı ve klitorisin olduğu bölgede kaşıntı oluyor ama şu son günlerdir okadar kötüleşti ki af edersiniz vajinam tanınmaz hale geldi kabuk bağlamış gibi semsert oldu ve hep yara kabardı her tarafı. Bazen okadar gicişiyor ki hatta bişey batıyor gibi oluyor yerimde duramıyorum.
Tabi doktorla kac kez görüştüm gel bakalım demiyorlar telefondan konuşup krem yazıyorlar hepsini denedim olmadı fitil denedim yine fayda yok. En son gecen cuma aradım dedim bişey fayda etmedi napcam gel içeri test ver pazartesi günü sonucu gelir ona göre bişey veririm dedi gittim uzun cubukla kaşınan yerlere sürüp geri verdim. Bu akıllı resepsyondakiler testimin üstüne ismimi yazmamışlar kabul edilmemiş. Pazartesi yeniden verdim dün aradım hala sonuc yok.
Yurtdışındayız bugün kapalı her yer haftaya salıya kadar. Ya umrularında bile değil.
İnternette araştırdım burda sordum denilenleri denedim sirke sürdüm cok canım yandı ama fayda yok, yoğurt sürdüm fayda yok, sıcak sunun buharına oturdum fayda yok. Ben ne yapmalıyım? Kızım için tabi katlanırım yeterki o Sağlıcakla gelsin ama bu kaşıntı doğuma kadar gitmicekmi?